loading...
وبلاگ رسمی علیرضا عامری
علیرضا عامری بازدید : 28 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



Sony SLT-A77

نهایت کیفیت

پس از 4 سال انتظار، سونی بار دیگر به بخش نیمه‌حرفه‌ای‌های بازار DSLR بازگشت. دوربین جدید این شرکت به سنسوری 24 مگاپیکسل از نوع CMOS مجهز است که می‌تواند تا 12 عکس را به صورت پیاپی در هر ثانیه ثبت کند. این محصول از سنسور فوکوس خودکار 19 نقطه‌ای بهره می‌برد و استفاده هوشمندانه از آن سبب می‌شود تا A77 قادر به پیگیری اشیا در حال حرکت باشد. از دیگر توانمندی‌های آن می‌توان ضبط ویدئویی fullHD، قابلیت HDR، گیرنده GPS، ISO 16000، پردازنده تصاویر BIONZ، فناوریExmor  سونی و دوام بالای باتری را نام برد.





Samsung Sens Series 9

باریک و جذاب

شرکت سامسونگ به زودی لپ‌تاپی زیبا و باریک با نام Samsung Sens Series 9 را به بازار عرضه می‌کند که نخستین بار در CES 2011 شاهد به نمایش گذاشته شدن آن بودیم. این لپ‌تاپ فوق‌باریک تنها 9/15 میلی‌متر ضخامت دارد و با آلیاژی خاص از آلومینیوم با استحکام بالا ساخته شده است. از جمله مشخصات آن می‌توان به مجهز بودن به سیستم‌عامل Windows 7، پردازنده Intel Core i5، صفحه‌نمایش 13 اینچ، 4 گیگابایت RAM، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD، بلوتوث 3.0، پورت‌های USB 3.0، باتری 6 سلولی، تراشه گرافیک Intel HD و پورت microHDMI اشاره کرد. این محصول ابتدا در کره و سپس به ترتیب در آمریکا، اروپا و سایر نقاط دنیا در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.





Asus Eee pad Slider EP102

محصولی متفاوت

ایسوس از جمله شرکت‌های فعال در زمینه تولید تبلت‌ به شمار می‌رود. سری Eee آن میان کاربران محبوبیت پیدا کرده است. عضو جدید این خانواده Eee pad Slider EP102 نام دارد که از پردازنده دوهسته‌ای Nvidia Tegra 2 با فرکانس یک گیگاهرتز، یک گیگابایت RAM و صفحه‌نمایش لمسی و خازنی 10 اینچ با پشتیبانی از رزولوشن 800 x 1280 پیکسل بهره می‌برد. صفحه‌کلید QWERTY و کشویی این محصول را از رقبایش متمایز می‌کند. از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین 5 مگاپیکسل، پورت mini HDMI، سنسور شتاب‌سنج، وب‌کم و بهره‌گیری از سیستم‌عامل آندروید اشاره کرد.





Nintendo Wii U؛ پایان انتظار

نینتندو به تازگی جدیدترین کنسول بازی خانگی خود را رونمایی کرده است. این محصول Wii U نام دارد و از قابلیت‌های گرافیکی HD برخوردار است که هواداران نینتندو مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدند. کنسول فوق هم‌چنین به کنترلری با صفحه‌نمایش لمسی 2/6 اینچ مجهز است. نینتندو اعلام کرده است که Wii U با لوازم جانبی عرضه شده برای دیگر کنسول‌های خود نیز سازگار است و کاربران می‌توانند با خیال راحت از آن‌ها بهره بگیرند. کنترلر این کنسول از سنسورهای ژیرو و شتاب‌سنج، میکروفن، اسپیکر و دوربین برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های کنسول جدید نینتندو می‌توان به امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی آن با استفاده از کارت‌های حافظه microSD اشاره کرد.





A-DATA NH13

زیبا و مقاوم

ADATA که یکی از اصلی‌ترین سازندگان ماژول‌های DRAM و فلش‌های NAND است، در عرصه تولید هارددیسک‌های اکسترنال هم حضور نسبتا فعالی دارد. محصول جدید این شرکت NH13 خوانده می‌‌شود که با بهره‌گیری از پورت USB 3.0 می‌تواند نیازهای کاربران حرفه‌ای را هم برطرف کند. طراحی زیبا و تنوع رنگ در کنار وزن اندک و هم‌چنین بهره‌گیری از پوشش ضدخش در ساخت NH13 سبب می‌شوند که این ‌‌هارددیسک انتخاب جذابی برای بسیاری از کاربران باشد. محصول یاد شده در دو حجم 500 و 750 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.





JVC GY-HM710U ProHD

کیفیت بالا با هزینه‌ای اندک

JVC نامی ‌شناخته شده در دنیای دوربین‌های فیلم‌برداری است. جدیدترین محصول شرکت فوق در این زمینه GY-HM710U است که انتخابی کم‌هزینه برای مستندسازها، مقاصد آموزشی و پوشش دادن رویدادهای کوچک به شمار می‌رود. HM710U از قابلیت ضبط تصاویر FullHD برخوردار است و از همان سیستم پردازشی بهره می‌برد که در مدل‌های قبلی به کار گرفته شده بود. Pre Rec نیز امکان ذخیره چندین ثانیه از ویدئوی ضبط شده را در حافظه نهان و پرسرعت این دوربین فراهم می‌آورد. به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که لحظات به یاد ماندنی زندگی‌تان از دست نمی‌رود.





LG V300 All in One PC

زیبا و سریع

ال‌جی از نخستین All in One PC خود که صفحه‌نمایش‌ FPR – مورد استفاده در تلویزیون‌های سه‌بعدی – دارد، رونمایی کرده است. V300 که با همکاری اینتل به بازار عرضه می‌شود از قابلیت‌هایی چون نسل دوم پردازنده‌های Core i3، i5 و یا i7، صفحه‌نمایش 23 اینچ با زاویه دید 178 درجه و کیفیت تصاویر فوق‌العاده همراه با امکان نمایش تصاویر سه‌بعدی، حداکثر 8 گیگابایت RAM، کارت گرافیک AMD Radeon HD 6650M، Wi-Fi با پشتیبانی از DLNA و ‌هارددیسک 750 گیگابایت برخوردار است. طراحی ساده و زیبای این محصول نیز آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. V300 در بازار کره جنوبی عرضه شده است اما برای عرضه آن در بازارهای جهانی هنوز باید انتظار بکشیم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 3,189