loading...
وبلاگ رسمی علیرضا عامری
علیرضا عامری بازدید : 50 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



Sony HDR-TG7E

TG7 فیلم را با کیفیت Full HD ضبط و به کمک GPS داخلی آنها را ژئوتگ می‌کند. علاوه بر آن کیفیت صدا و عکس‌های این محصول نیز شگفت‌آورند. عکس‌ها کاملا شفاف، واضح، زنده با رنگ‌های غنی و جزئیات کامل هستند. بدنه از جنس آلومینیوم ضد خش ساخته شده است. 16 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه‌نمایش لمسی 7/2 اینچ و تاشو و امکان ضبط فیلم و عکس به طور ‌هم‌زمان از جمله مشخصه‌های این دوربین فیلم‌برداری به شمار می‌روند.





Sony NEX-VG10

این دوربین کامپکت همچون انواع حرفه‌ای امکان اتصال لنزهای مختلف همچون لنز 16 میلی‌متری عریض  pancake را دارد. حسگر CMOS آن نیز از نوع  Exmoor 6/14 مگاپیکسل است و به کاربر امکان ضبط تصویر با کیفیت 1080i و سرعت 50 فریم در ثانیه را می‌دهد. کیفیت صدای ضبط شده با VG10 به لطف میکروفون چهارکپسوله آن عالیست. در عکس‌ها نیز می‌توانید همه جزئیات تصویر را به وضوح و با کیفیت خوب ببینید.





Panasonic HDC-SD60

SD60 بدنه کوچکی دارد اما با کیفیت 1080 × 1920 پیکسل (Full HD) فیلم می‌گیرد. برخلاف مدل‌های دیگر، این دوربین حافظه داخلی ندارد و همه تصاویر و عکس‌ها را روی کارت‌های حافظه SD یا SDXC ضبط می‌کند. زوم نوری 25x ، لنز 7/35 میلی‌متری عریض، عکاسی با کیفیت 5 مگاپکسل، قابلیت تشخیص چهره، رفع قرمزی چشم، تنظیمات خودکار (iA)، پورت‌های HDMI و USB و صفحه‌نمایش 7/2 اینچ لمسی  از ویژگی‌ها و امکانات این دوربین هستند.





JVC Everio GS-TD1

نخستین چیزی که در مورد این دوربین جلب توجه می‌کند طراحی ظاهری آن است. دو لنز در کنار هم چهره‌ای از شخصیت دوست‌داشتنی کارتون Wall-E را برای بیننده تداعی می‌کنند. این دوربین دولنز و دو حسگر دارد که با کیفیت 1080 × 1920 پیکسل به صورت سه‌بعدی فیلم می‌گیرند. TD1، صفحه‌نمایش لمسی با قابلیت پشتیبانی از تصاویر سه‌بعدی و زوم نوری 10 برابر دارد. کیفیت فیلم‌ها نیز در هر دو حالت دوبعدی و سه‌بعدی عالی هستند. 





JVC Everio GZ-HM960

این دوربین‏ فقط با داشتن یک لنز قابلیت فیلم‌برداری سه‌بعدی دارد. حسگر  CMOS 10 مگاپیکسل آن با کیفیت Full HD فیلم می‌گیرد و می‌توان تصاویر ضبط شده را در LCD لمسی 5/3 اینچ و سه‌بعدی دوربین تماشا کرد. عکاسی با کیفیت 11 مگاپیکسل، قابلیت سوئیچ بین دو حالت سه‌بعدی و دوبعدی، زوم نوری 10 برابر، خروجی HDMI، ورودی کارت‌های حافظه SD، SDHC و SDXC و   16 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این محصول هستند.





Sony HDR-XR550

نخستین چیزی که باید در مورد دوربین فول‌اچ‌دی XR550 باید گفت، 240 گیگابایت حافظه داخلی آن است. با این حافظه می‌توان حدود یکصد و یک ساعت فیلم  ذخیره کرد. همه ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود! این دوربین از کارت‌های حافظه SD تا سقف 64 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند. لنز عریض G، LCD لمسی 5/3 اینچ، GPS داخلی، عکس‌برداری با کیفیت 12 مگاپیکسل و حسگر Exmor R CMOS را می‌توان از دیگر قابلیت‌های این محصول دانست.





JVC Picsio GC-FM2

این دوربین کوچک صفحه‌نمایش 3 اینچ لمسی دارد و برخلاف مدل‌های پیشین با کیفیت Full HD (1080 × 1920 پیکسل) فیلم‌برداری می‌کند. کیفیت عکس‌های دوربین نیز 5 مگاپیکسل است که در کارت‌های حافظه SD، SDHC و SDXC ذخیره می‌شوند. پورت‌ HDMI و خروجی AV که پشت دوربین قرار دارند امکان اتصال Picsio را به تلویزیون و کامپیوتر ممکن می‌سازند.





Kodak Playtouch

Playtouch نیز جزو دوربین‌های فیلم‌برداری جیبی و شاید بهترین آنهاست که با کیفیت Full HD فیلم می‌گیرد. کیفیت تصویر 1080p HD، صفحه‌نمایش 3 اینچ لمسی با فناوری ضد بازتاب نور، حسگر سیموس، مود ماکرو، قابلیت تشخیص چهره، لرزش‌گیر تصویر، نرم‌افزار داخلی ویرایش تصویر و امکان استفاده از حالت 720p و سرعت 60 فریم در ثانیه برای ثبت تصاویر ورزشی از جمله مشخصه‌های این محصول به شمار می‌آیند.





Samsung HMX-H200

کیفیت ساخت بدنه H200 خوب اما طراحی زیبایی ندارد. به طور مثال، میکروفن در بالای دستگاه تعبیه شده است و موجب ضبط صداهای ناخواسته و نویز در فیلم می‌شود. این محصول حافظه داخلی ندارد و حتما باید از کارت‌های حافظه SD برای ذخیره فایل‌ها استفاده کرد. از مشخصات و امکاناتش نیز می‌توان به لرزش‌گیر نوری کارآمد، خروجی HDMI، زوم نوری 20 برابر، صفحه‌نمایش لمسی 7/2 اینچ، فیلم‌برداری با کیفیت 1080p، کیفیت صدای خوب و حسگر 3/3 مگاپیکسل سیموس اشاره کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 3,150